Cześć SealCode ! ~

Cześć,

nazywam się Michał Krzysztof Feiler i jestem studentem I roku informatyki.

Po raz trzeci.

Po raz drugi na WMI UAM, wcześniej na WMiI UMK w Toruniu. Trochę długo by opowiadać.

Od jakiegoś czasu jestem aktywny na waszych grupach telegramowych, no a zaczęło się od Twittera.

Interesuję się programowaniem funkcyjnym, choć Haskella nie tykam już od roku a Clojure od dwóch.

Nie wiem czy ogranicza mnie bardziej system typów Haskella czy moja jego nieznajomość, ale mam nadzieję że typy zależne wejdą do mainstreamu szybko.

W ogóle niczego prawie ostatnio nie tykam. Ale dużo czytam, i wydaje mi się że mam jakąś opinionated luźną wiedzę dość szeroką na szerokie spektrum technologii i metodologii.

W doświadczeniu zawodowym najwięcej zajmowałem się m.in. skryptowaniem konfiguracji replikacji MongoDB w Bashu, pisaniem Dockerfile’i, oraz pracą przy aplikacji mobilnej w ClojureScript/ReactNative(re-natal) i aplikacji webowej w ClojureScript/React(reagent), i troochę pisaniem w Pythonie we frameworkach Django oraz Flask.

Jestem zainteresowany złapaniem jakiegoś doświadczenia w używaniu MongoDB, bo dotychczas zajmowałem się niemal wyłącznie zaawansowaną konfiguracją replikacji.

Fajnie by było też dobrze w końcu złapać trochę nowoczesnego ECMAScript, spróbować się trochę z Node.

Nauczyłbym się Rusta, i mooże Scali, acz wiem że w żadnym z tych dwóch raczej nie robicie (jako Sealcode).

Zdawałem maturę w Javie i MySQL, i jako regularny ongiś uczestnik spotkań Toruń JUG wiele się osłuchałem na tematy związane z Javą. I trochę też robiłem jeden czy dwa swoje projekty w niej. Nie pamiętam czy bawiłem się w końcu testami generatywnymi w jUnit5 czy nie. Wiem, wiem, w Javie też raczej nie robicie (jako Sealcode).

Zetknąłem się w pracy kiedyś z Redisem.

A, i kiedyś mocno siedziałem w Go. Ale ono się już zmieniło… BTW język Nim jest fajny trochę.

A i Erlanga bym się może nauczył. I R’a też. No wiele języków mi się podoba. A ALGOL68…